Sunday 1 February 2009

Kenangan lama

Minggu ni habiskan masa di rumah utk mengemas barang dan menyiapkan data utk dibentangkan masa gassyuku nanti.
Nak berjalan2 di luar pun cuaca sejuk.
Lagi seronok ddk di rumah.
Teringat masa tahun pertama di U, terasa nak keluar dari rumah tapi tak nak jalan2 sbb sejuk.
Nak tahu apa yg saya buat...(⌒_⌒)..
Saya memilih utk berjalan2 menaiki densya(train).
Beli tiket yg paling murah dan naik train hingga ke stesyen terakhir.
Lepas tu pusing balik....tak de kejakan.
Turun di stesyen yg bersebelahan dgn tmpt tinggal.
Best ddk dlm train ni, dapat lihat pemandangan dan gelagat orang selain suasana dlm train yg hangat sbb dipasang heater.
Senyum sendiri bila ingatkan hobi semasa tahun 1 di U.
Bila sensei tanya apa hobi saya.
Saya pun jawab la seperti di atas.
Rupanya bukan saya sorang yg ada hobi begitu, org Jepun pun sama. Lor...
Tu lah antara kenangan manis di Jepun.
Sambil ddk2 merehatkan diri tanpa saya sedar saya telah menghabiskan 3 bungkus jajan. Memandangkan saya pun tak masak ari ni..hehe..jgn jd malas mcm saya ye...(≧ω≦)



No comments:

Related Posts with Thumbnails

Blog`s Annivesary

Daisypath Next Aniversary Ticker